Èxit a la xerrada sobre les emocions!

El passat 28 de novembre en Josep Montané, catedràtic emèrit de la UAB i avi de nens de l’Escoleta, ens va plantejar una xerrada col·loqui sobre l’educació emocional a la família.

Durant aquesta sessió ens va explicar com educar la intel·ligència emocional a la família. Vam conèixer que el nostre comportament és fruit de la nostra manera de pensar, dels nostres costums i dels nostres sentiments; i també vam aprendre quines són les conseqüències de l’educació emocional dels infants i com utilitzar les emocions per viure millor.

Durant la sessió, vam fer un qüestionari d’autoavaluació del nivell d’intel·ligència emocional a la família, i van sorgir molts dubtes i experiències que vam compartir i debatre entre totes les famílies presents.

Vam veure que era un tema que generava molt interès i que segur que treballarem des de l’Escola de Famílies en futures ocasions.

Moltes gràcies a tots per la vostra participació i fins la propera!