Ple extraordinari a l’Ajuntament de Cerdanyola pels banys de l’Escoleta

Arran de les reivindicacions de les famílies de l’Escoleta, l’oposició ha demanat un ple extraordinari per tractar l’adequació dels banys de l’Escoleta a unes condicions de seguretat i salubritat dignes. Encara no hi ha data per a aquest ple extraordinari però aquest dijous 29, aprofitem el ple ordinari i l’AMPA assistirà al plenillo (18h).

Les famílies assistim al plenillo previ al ple per consultar com s’ha avançat en el tema i conèixer el posicionament de cada grup municipal. Aquest dijous 29 a les 18h tindrà lloc el plenillo i a les 19h el Ple.

Notícies sobre el tema:

2 pensaments a “Ple extraordinari a l’Ajuntament de Cerdanyola pels banys de l’Escoleta

• Hola Pilar,
      Gracies per l’avís, la veritat es que ens varem confondre en els horaris. Ho hem corregit.
      Salutacions,
      Comissió Comunicació de l’AFI Bellaterra