Agendeu: 28 novembre i 3 desembre xerrades molt interessants a l’Escoleta!

Des de la comissió d’Escola de Famílies de l’escola Bellaterra hem preparat dues xerrades per aquest trimestre que creiem que són molt interessants.

El dimecres 28 de novembre a les 19h en Josep Montané, catedràtic jubilat de la UAB i avi de dos nens de l’Escoleta, ha preparat un col·loqui per debatre sobre l’educació emocional dels nostres fills i filles i com viure millor gestionant les nostres emocions. Intentarem compartir experiències, casos concrets i dubtes des d’un enfocament pràctic sobre l’educació emocional, tant important en l’aprenentatge del dia a dia dels nostres fills.
I, per acomiadar el primer trimestre d’aquest curs, hem preparat una xerrada sobre “Com parlar als nostres infants de la pèrdua i la mort de qui estimem“. La xerrada la durà a terme la Xusa Serra, Diplomada en Infermeria, llicenciada en Antropologia Social i Cultural i Tanatóloga. Presidenta de l’Associació GestDol per a l’acompanyament a personas en procés de morir, els seus familiars i conducció de grups de dol per la mort d’un ésser estimat. Aquesta xerrada serà dilluns 3 de desembre a les 19h. La Xusa portarà alguns exemplars del seu llibre: “I jo, també em moriré?” Editorial: Columna edicions, per si a algú li interessa.
Les dues xerrades seran a la biblioteca de l’Escoleta.
Us hi esperem!
Escola de Famílies de l’Escola Bellaterra