Assemblea Ordinària: 4 d’octubre de 2018

Benvolgudes famílies de l’Escola Bellaterra, el proper 4 d’octubre tindrà lloc l’Assemblea General Ordinària. Esteu convocats a les 19h en primera convocatòria i 19.30h en segona convocatòria al laboratori de l’Escoleta (Edifici de primària).

Tal i com vam fer l’any passat, volem que l’Assemblea sigui un espai de debat i convivència, així que aprofitarem per fer un petit soparet (pizzes) i tornar a casa ja sopats!

En els propers dies rebreu la documentació corresponent però us avancem ara l’ordre del dia, que també podeu trobar aquí:

1. Lectura i aprovació de l’acta anterior [La podeu trobar aquí]
  2. Memòria d’activitats i estat de comptes del curs 2017/18 [us enviarem per avançat la documentació i farem un repàs molt ràpid]
  3. Activitats de les Comissions per al curs 2017/2018 [Hi ha moltes idees que volem compartir!]
  4. Invitació a nous membres a participar [Calen mans per fer coses molt concretes… i tot allò que a més vulgueu aportar]
  5. Canvis en la Junta [hem de dir gràcies i fins aviat a alguns membres i donar la benvinguda als nous]
  6. Pressupost per al curs 2018/2019 [No hi ha canvis, així que serà ràpid!]
  7. Precs i preguntes [Això ja sopant unes pizzes boníssimes!]

Va, no us la perdeu! Quantes més mans siguem, més i millor feina farem!

Aquí trobareu la convocatòria i l’ordre del dia per imprimir.