¿“Igual que Franco, pero al revés”? Sobre el model lingüístic de l’escola catalana

Hem trobat aquest article molt interessant dins de l’actual debat sobre el model lingüístic que s’aplica a les escoles catalanes. El debat està sobre la taula, una altra vegada, per la situació política que s’està vivint a Catalunya i per les veus que s’han alçat en contra d’aquest model d’immersió lingüística.

Val la pena llegir l’article i els comentaris per adonar-se que aquest debat està molt lluny d’acabar-se o, si més no, que existeixen posicions molt enfrontades al respecte. Malgrat això, sembla que la comunitat educativa catalana té un posicionament unànime pel que fa a la immersió lingüística.

¿“Igual que Franco, pero al revés”? Sobre el modelo lingüístico de la escuela catalana