Cinefòrum a l’Escoleta: L’Hora dels Deures

Ganes de cine? l’Escola de Famílies de l’Escoleta ens convida el dia 22 de març a una sessió de cinefòrum. De 19 a 21h, a la biblioteca de l’escola, es projectarà el documental “L’hora dels deures”, que es completarà amb un col·loqui moderat per l’ex-director de l’escoleta, Jaume Cela, sobre la pel·lícula i els deures al nostre sistema educatiu.

Aquest documental és el documental del mes de DocsBarcelona i s’està projectant durant tot el febrer a una quarantena de sales de Catalunya. Tracta d’un pare que ha gravat durant quatre anys, amb una càmera al menjador, la relació que s’estableix entre ell i el seu fill en el moment de fer els deures. Enfrontant-se l’un amb l’altre, però també compartint estones d’humor.

Totes les famílies i el professorat hi esteu convidats! Si esteu interessats o interessades en assistir-hi, només cal que us inscriviu en aquest link.
Ah! I si voleu més informació, aquí teniu on trobar-la!
Us hi esperem!!