Beethoven per als més petits

Apropar la música clàssica als més petits pot semblar tasca difícil però cada cop tenim més recursos que ens ajuden a entendre i valorar aquest tipus de música i, per tant, ens dóna l’oportunitat de gaudir-ne més!

Al Criatures han fet aquesta ressenya sobre el llibre Big Bang Beethoven que, acompanyat d’un disc amb arranjaments d’Eduard Iniesta, forma part de la línia editorial amb què el Palau de la Música i la discogràfica Satélite K volen obrir el món de la música als infants.

00Esperem que us agradi!

Un pensament a “Beethoven per als més petits

1. Hola pares i mares,
    jo l’he comprat per l’escola i de fet els alumnes de 3r i 4t del curs passat van anar a veure aquest expectacle al Palau. Pot ser un bon regal pels vostres fills. Són músiques amb arrenjaments moderns (algunes), basades en temes molt coneguts de Beethoven.
    Salutacions,
    Sònia (Mestre de l’escoleta)