Ja tenim la biblioescoleta a tot gas!

L'hora del conte

Com ja sabeu, dimecres passat vam inaugurar l’espai familiar a la Biblioteca de l’Escoleta. Us deixem unes quantes fotos del bon ambient que genera aquest espai que estarà obert tots els dimarts i dimecres de 17 a 18:30h

I preneu nota de les properes activitats. Avui mateix, 15 de març, podreu gaudir dels fantàstics contes de la Maria Torruella. Els nostres fills i filles ja la coneixen, no us la podeu perdre!

I el 28 de març, Learning S cool, farà una estona de contes en anglès (Story time).

Us seguirem informant!

2 pensaments a “Ja tenim la biblioescoleta a tot gas!

1. Me gustaría compartirles que en la Ciudad de México las escuelas públicas tienen muchos muchos niños y no se les pone la atención que cada uno merece.
    Es una ciudad hermosa pero ahora ha crecido tanto que vivimos en ella cerca de 24 millones de personas, el tráfico se ha hecho muy lento y el dinero no alcanza para tener buenos servicios.
    Yo amo a mi ciudad, pero cada vez la disfruto menos. Por eso me da gusto que Héctor e Irene estén respirando aire mas puro que aquí y puedan ser tan libres como lo son. Los amo y los extraño mucho.