El bus ens porta bones notícies

transporte-escolar-divertido

La Comissió de Transport porta bones notícies:

Bon dia famílies!

Tenim una molt bona notícia que donar-vos!!!

Després de molts anys de lluita i d’haver portat les nostres reivindicacions pel que fa al transport de l’Escoleta a totes les administracions possibles, per fi hem aconseguit que el Parlament de Catalunya reconegui que la nostra escola té unes singularitats pel que fa a la seva ubicació i que cal garantir el transport públic escolar.

La Comissió d’Ensenyament del Parlament aprovava ahir, amb els vots favorables de PSC, CUP, Catalunya sí que es pot, Ciutadans i Partit Popular i l’abstenció de Junts pel Sí, una proposta de resolució, presentada pel PSC, que conclou: “El Parlament de Catalunya, amb la finalitat de garantir a mig i llarg termini el transport públic escolar del CEIP l’Escoleta de Cerdanyola del Vallès, insta el Govern de la Generalitat de Catalunya a declarar el CEIP l’Escoleta de Cerdanyola del Vallès com a centre educatiu públic singular donada la seva situació geogràfica res-pecte al principal nucli urbà de la ciutat”.

La nostra lluita, però, no acaba aquí! Hem de continuar treballant per tal que la Generalitat de Catalunya apliqui aquest mandat del Parlament i es faci realitat. Continuarem amb les protestes i ara, més que mai, us necessitem a tots i totes!

Hem de vetllar perquè aquesta resolució sigui ja per al proper curs una realitat!

Aviat us convocarem a una reunió i us informarem sobre els propers passos a donar!!!

Podeu veure aquí la resolució aprovada ahir al Parlament de Catalunya.

Comissió de Transport Ampa Escola Bellaterra