Educar millor. Onze converses per acompanyar famílies i mestres

capdevila-llibre

En Carles Capdevila acaba de publicar un llibre que ens ajuda a entendre millor la tasca dels professionals que acompanyen i ensenyen els nostres fills i filles durant la seva escolaritat. En aquest llibre, Educar millor. Onze converses per acompanyar famílies i mestres,  el periodista conversa sobre l’educació amb persones clau de l’àmbit educatiu: el psicòleg i educador Jaume Funes, l’experta en educació emocional Eva Bach, el sociòleg de l’educació Mariano Fernández Enguita, el filòsof i ex-conseller d’educació Joan Manuel del Pozo, el creador de la Ciutat dels Infants Francesco Tonucci i l’ex-director de l’Escoleta, Jaume Cela.

Sens dubte, una bona oportunitat per conèixer de més a prop l’aventura de l’educació!