Divendres 2 de desembre: pilotes de l’Escoleta cap al Senegal!

senegal

El Nil Calvo Alsina, de la classe els Núvols (5è), juntament amb els seus germans Noa i Pol (ex-alumnes de l’Escoleta i actualment alumnes de l’Institut Pere Calders) i els seus pares, se’n va al Senegal a portar material esportiu als nens i nenes que allà hi viuen. Diferents clubs del futbol hi col·laboren i l’Escoleta pot sumar el seu granet de sorra. Aquest divendres 2 de desembre, a la sortida de l’escola trobareu una guardiola per fer els donatius per la compra de pilotes.

Us deixem el missatge dels organitzadors que ho explica molt bé:

És el segon any que ens embarquem en aquesta aventura, però aquesta vegada amb els meus tres fills. El pol, de 16 anys, la Noa de 13 i el Nil de 10.

El 31 de desembre volem cap a Senegal amb la idea de repartir equipacions esportives a diferents poblats. Hi estarem 15 dies.

Diferents clubs de Futbol del Vallès ens cedeixen la roba d’anys anteriors, farem recollida de botes de futbol… i hem pensat que l’Escoleta podria participar en la compra de pilotes. Seria fantàstic que els nens portessin una pilota desinflada, però entenem que pot ser una mica complicat, així que el divendres 2 de desembre posarem una guardiola pilota a la sortida de l’Escoleta. Cadascú pot aportar el que vulgui i amb els  diners recollits anirem al Decathlon i comprarem totes les pilotes desinflades que puguem!!!

El Nil explicarà el projecte als nens de l’Escoleta i així TOTS podem sentir-nos part de l’aventura!!! A la tornada us explicarem com ens han brillat a tots els ulls amb la il.lusió de poder regalar les pilotes als nens.

Moltes gràcies!

Un pensament a “Divendres 2 de desembre: pilotes de l’Escoleta cap al Senegal!