Benvinguda al nou curs

guixos-colors-escola

Les vacances s’han acabat i, mica en mica, anem tots tornant a casa. I és que ja és setembre! Preparats per a l’inici del nou curs? Horaris fets? Conciliacions organitzades? Extraescolars apuntades? Material comprat?

Comença el curs 2016/17 que ens ha de portar més i millors moments. L’Escoleta torna a omplir-se de vida, comencen les corredisses de primera hora per arribar puntuals a classe, les xiulades de l’Àlex perquè sortim del centre abans de l’hora de sopar, la preparació de les festes de la Castanyada, Nadal i Carnestoltes, l’emoció dels del 6è que encaren el seu últim any a l’escola, les converses i berenars a la Plaça de les Oliveres… i mil moments més que ompliran el dia a dia dels nostres fills i filles.

Volem donar la benvinguda a les noves famílies de P3, Peixos i Tortugues, que just ara se sumen a la comunitat de l’Escoleta. Estem a la vostra disposició per acompanyar-vos en l’entrada a aquesta nova etapa i us animem a participar de les activitats que complementen l’escolarització dels nostres fills i filles.

Sigueu tots benvinguts i bon inici de curs!

Junta de l’AMPA