Inscripcions Extraescolars curs 2016/2017

Activitats Extraescolars Curs 2015-2016

Eps! Preneu nota de les extraescolars que ofereix l’Escoleta per al curs 2016/2017 i afanyeu-vos, que comencen les inscripcions!

Aquest nou curs s’ofertaran 4 tipus d’activitats:

Anglès: S’encarrega l’escola LearningSCool i teniu fins al 22 de setembre 29 de juliol per inscriure-us. La reunió informativa d’inici de curs sobre programació i informació més concreta serà el 19 de setembre a les 16:30. Podeu trobar la informació d’horaris i preus aquí. I els documents per fer efectiva la inscripció aquí: Anglès dades bancàries Bellaterra i Anglès Full Inscripció 2016-17 Bellaterra

Piscina: els nens de l’Escoleta poden fer cursets de natació al SAF de la ma de SAEC. Aquells que el curs passat ja vau fer els cursets teniu fins al 19 de setembre 29 de juliol per fer la inscripció i aquells que comenceu de nou, la podreu fer de l’1 al 19 de setembre. La reunió informativa d’inici de curs serà el 20 de setembre a les 17h. Aquí trobareu el full d’inscripció i informació.

Escola esportiva i Juga i Aprèn: l’Escoleta ofereix a través de l’Eina Cooperativa activitats esportives (multiesports, bàsquet, futbol sala)  i de lleure educatiu (guitarra, judo, patinatge artístic, taller de circ, ball modern, cuina, contes i titelles, expressió artística, psicomotricitat, teatre musical i guitarra). Podeu inscriure-us des d’ara fins al 16 de setembre. La reunió informativa de principi de curs serà el dia 21 a les 16:30. Aquí trobareu el full d’inscripció i informació.

Recordeu! Durant el mes de setembre es realizaran les reunions informatives per als alumnes inscrits:
  • Anglès (LearningSCool): Dilluns 19 de setembre, 16:30h
  • Piscina (SAEC): Dimarts 20 de setembre, 17h