Ens mobilitzem per l’ensenyament públic?

28F

Aquest diumenge 28 de febrer des del MUCE* (Marc Unitari de la Comunitat Educativa) ens convoquen als pares i les mares, així com al professorat i altres treballadors/es de l’educació pública a una concentració a Plaça Sant Jaume (11:30h) en defensa de l’ensenyament públic.

PER UNA EDUCACIÓ PÚBLICA, LAICA, DEMOCRÀTICA, INCLUSIVA, COEDUCADORA I EN CATALÀ.

Porteu cartells, pancartes i tot allò que considereu!

La convocatòria té per objectiu demanar al Govern de la Generalitat que adopti els següents compromisos:

1. Manteniment de totes les línies a la preinscripció.
  2. Reducció de ràtios per garantir el manteniment de grups i la millora de la qualitat educativa.
  3. Pla calendaritzat urgent de millores dels edificis i equipaments dels centres educatius públics.
  4. Pla calendaritzat de construcció de centres públics que garanteixi una oferta de places públiques suficient per a tot l’alumnat, amb especial atenció a la formació professional i contínua.
  5. Suprimir els concerts a les escoles d’elit i que segreguen per sexe.
  6. Instar el Govern de la Generalitat a obrir un veritable procés, obert i participatiu de tota la comunitat educativa per consensuar el sistema educatiu que volem a Catalunya.

* Integren MUCE: Associació d’Estudiants Progressistes (AEP) – Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC) – Associació de Mestres Rosa Sensat (AMRS) – Catalunya Laïca – Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Educació Secundària (FAPAES) – Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC) – Federació d’Educació de CCOO – Federació d’Ensenyament de CGT- Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC) – Federació d’Ensenyament FETE-UGT – Sindicat d’Estudiants (SE) – Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) – USTEC-STEs (IAC)