L’AMPA de l’Escoleta us dóna la benvinguda al curs 2015-2016

Tornada a l'Escola

Mares i pares dels alumnes de l’Escoleta, ens plau dir-vos Hola! a un nou curs. Sapigueu que les mares i els pares que conformen la Junta de l’AMPA a la qual pertanyeu us farem costat en tot allò que afecta a la canalla.

Les vacances ja han acabat i quasi ens queden ben lluny. Han estat uns dies necessaris per recuperar forces per la resta de l’any. Però a més s’han fet reformes a l’escola,  s’ha celebrat a l’UAB el congrés EECERA sobre educació infantil. I també, malauradament, s’ha dut a terme l’enderroc de l’escola bressol del Campus, la nostra estimada Gespa (llavor de la nostra Escoleta).

Les nostres criatures tenen per davant un any ple d’experiències. L’equip de mestres serà al capdavant del seu enriquiment i els ho agraïm profundament. Nosaltres,pares i mares, en serem testimoni excepcional.

I encara podem fer més gran aquesta vivència, ja que formar part de l’AMPA vol dir col·laborar activament en l’educació de tots els nens i les nenes de l’escola. És per aquesta raó que us animem a formar part de la Junta i ajudar en el desenvolupament de les nostres tasques, les de l’AMPA. Qualsevol ajuda, per petita que sembli, és un gran suport per a tots.

Recordeu que tots som AMPA.

Junta de l’AMPA – Contacte

Un pensament a “L’AMPA de l’Escoleta us dóna la benvinguda al curs 2015-2016