Carta oberta de la Junta del AMPA, de l’E.B. Gespa

Logo EB Gespa UAB Llop

Us fem arribar una carta oberta de l’AMPA de l’Escola Bressol Gespa que parla de la situació d’una mare d’aquella escola bressol, que alhora es delegada a l’Escoleta:

Avui dia 30 de juny, la Universitat Autònoma de Barcelona ha acomiadat la Mercedes Màrquez, presidenta de l’AMPA de la Escola Bressol Gespa i portaveu de les mares i pares de l’Escola. La Merce, que es una professional molt valorada al seu camp, gaudia d’un contracte
indefinit (capítol VI) amb 12 anys d’antiguitat.

La Merce ha assumit un compromís personal immens en la defensa de l’escola bressol, ha estat la nostra veu i cara d’aquest llarg conflicte. Ha parlat amb la premsa, ha participat en els suposats intents de negociació, ha buscat solucions arreu per mantenir La Gespa i ha estat ella qui hi ha llegint i defensat davant de l’equip de govern els comunicats que hem redactat entre tots i totes.

Ella, s’ha apropat sempre a totes les parts: sindicats, estudiants, mestres, equip de govern i mares i pares amb voluntat de trobar acords. La Merce ha estat la nostra força quan les nostres defallien.

Es difícil no veure en aquest acomiadament una represàlia per la seva enèrgica i decidida defensa de l’escola i les seves darreres intervencions davant del Consell de Govern de la UAB, on es feia palès que la decisió de l’equip de tancar la Gespa ja estava presa.

La Junta del AMPA de l’EB Gespa mostrem la nostra absoluta indignació i rebuig cap aquest acomiadament i exigim la reincorporació a la seva feina de la nostra presidenta i companya Merce.

Seguirem informant i treballant

Blog de l’AMPA de l’Escola Bressol Gespa