Comunicat de la Junta de l’AMPA de l’Escola Bressol Gespa

La Junta de l’AMPA de l’Escola Bressol Gespa ens ha fet arribar el següent comunicat sobre el futur incert d’aquesta escola. Inclou una convocatòria tant per les families que actualment porten els seus fills allà com per a les que els hi van dur en el passat. Aquest any l’Escola Bressol Gespa celebra els seu 40è aniversari.

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu el patronat de l’Escola Bressol Gespa ha decidit unilateralment pujar la quota d’escolaritat dels nostres fills en un 27%, passant a pagar un total de 509.46 euros  mensuals (escolaritat més menjador).  Aquesta gran pujada la justifiquen com a motiu de la baixada de la subvenció de la UAB i en previsió a l’anulació de la subvenció de la Generalitat.

Des del Patronat no s’ha ofert cap diàleg per trobar altres alternatives a aquesta gran pujada de quota. Pensem que aquesta pujada respon a una maniobra per tancar l’escola Gespa ja que aquest gran increment suposarà la fugida de molts nens cap a altres escoles i la gran davallada de matriculats farà insostenible econòmicament a l’escola.

Volem defensar l’Escola Bressol de la nostra Universitat tan única i singular. Aquest any estem celebrant el 40 aniversari de l’Escola, 40 anys fent bona feina que ara es vol ignorar, no ho podem permetre.

Demà hi ha Consell de Govern, i allà enviarem un escrit per explicar el que s’està fent amb l’escola. Però a més us convoquem demà dijous 12 a les 8:50 h a les portes de la Sala de Juntes del Rectorat amb els vostres fills per dir NO a l’atac a la Gespa. Fem-nos escoltar, fem una cassolada!!!

Pels que pugueu, entre les 13:00h i 15:00h d’avui estarem a la Gespa fent cartelleria per penjar a l’entrada de la Gespa i portar al Consell de Govern.

Si teniu contacte amb ex-alumnes de la Gespa, si us plau feu-lis arribar aquest missatge. Necessitem recolzament per presentar-nos demà al Consell de Govern. Quants més siguem millor.

Gràcies per avançat!!

Junta AMPA Escola Bressol Gespa