Xerrada debat sobre la Educació a Cerdanyola, el pròxim 8 d’abril a les 19h

El dimarts vinent a l’Ateneu de Cerdanyola la Plataforma d’Associacions de Mares i Pares de L’Escola Pública organitza una xerrada debat sobre la educació pública a Cerdanyola (8 d’abril a les 19h, L’Ateneu de Cerdanyola).

Una iniciativa per debatre sobre les darreres decisions i per fer front als canvis previstos pel curs vinent: eliminació d’una línia de P-3 a l’escola Serraperera i un altre a l’escola Carles Buïgas, passar de tres a una única com a criteri per escollir escola en educació infantil i primària, i nous criteris per establir preferències d l’alumnat a l’hora d’escollir centre d’educació secundària.

L’organització facilitarà servei gratuït de canguratge per facilitar la assistència.

Xerrada debat sobre la Educació a Cerdanyola

Díptic Que està passant amb l'educació a Cerdanyola Díptic Que està passant amb l'educacióDíptic Que està passant amb l'educació a Cerdanyola