L’escola petita / Reflexions sobre l’educació

Aquest dimarts, dia 26 de novembre, a les vuit del vespre el Cinema Catalunya de Terrassa acollirà la projecció del documental realitzat per Joel Kashila, L’Escola Petita. Es tracta d’un treball sobre les conseqüències de la crisi i les retallades als sector de l’educació. En aquest es fa especial seguiment del tancament de l’Escola Can Montllor de Terrassa. Mitjançant imatges del dia a dia a l’Escola, de les protestes contra el tancament i entrevistes amb persones relacionades amb l’Escola, es vol denunciar el tancament d’una Escola referent nacional pel que fa a la innovació en l’educació i la utilització de noves metodologies. Després de la projecció hi haurà una xerrada a càrrec de Jaume Cela, escriptor i director de l’Escola Bellaterra.

Text publicat originalment al diari La Torre el 24-11-2013: