Escola de Mares i Pares de l’Escoleta

Benvolgudes famílies,

Us anunciem que des de l’Escola de Mares i Pares de l’AMPA Bellaterra, estem organitzant una sèrie d’activitats (conferències, tallers i tertúlies…) que ens permetin compartir experiències i coneixements en  l’acompanyament  i creixement dels nostres fills i filles.

Am la idea de tractar un tema anual, monogràficament, hem seleccionat, a proposta d’alguns de vosaltres, un primer tema de molt interès: La gestió de les emocions i dels conflictes, que abordarem des de tres formats diferents, en successives convocatòries.

La primera convocatòria està prevista pel dimarts 19 de febrer, a les 17,30 hores, a l’aula 14 de la Facultat de Ciències de l’Educació (mòdul situat davant el despatx de direcció), i porta per títol: Ens emociona educar.

La conferència anirà a càrrec de la Sonia Miguel i Zamora, pedagoga i codirectora del Màster en Anàlisi i Gestió integral de Conflictes i promoció de la convivència. Ella és experta en l’anàlisi de les emocions com element associat als conflictes, a les relacions  humanes, i en la seva gestió. És també mare.

Encara que la data de la segona activitat està per concretar, tenim previst que tingui un format de “taller”, per tal de facilitar i dinamitzar la participació de tots i totes. Tancaríem el cicle de aquest any amb un col·loqui per intercanviar las nostres opinions i reflexions. Ja us informarem més endavant. De moment, preneu nota de la primera.

Us hi esperem a tots i totes! No us la perdeu!

Cordialment,

Comissió d’Escola de Mares i Pares