Assemblea de l’AMPA el proper dimarts 25 de setembre de 2012

Benvolgudes famílies,
Tots sabem que les AMPES han tingut sempre un paper fonamental en el bon funcionament de les escoles. Però si us demanessin de quantificar aquesta contribució el més probable és que féssiu curt: la multitud de petites coses i les moltíssimes de força grans, que l’energia anònima i voluntarista s’ha encarregat de fer rutllar han incidit molt decisivament en la qualitat de l’educació que reben els nostres fills. Això, que és cert en passat i en general, encara és més veritat en el cas de l’Escoleta i en futur. La situació que els mestres dels nostres fills estan enfrontant necessita el suport decidit de les famílies. Un suport que no només sigui moral o individual, sinó efectiu i col·lectiu.
És per això que us demanem l’esforç d’assistir a la propera Assemblea General que, d’acord amb els estatuts de l’Associació, la Junta té l’obligació de convocar com a mínim un cop per curs.
Com veureu en l’ordre del dia hi ha dos temes que destaquen: les informacions que ens vol fer arribar la direcció de l’escola i la renovació dels càrrecs de President i Tresorer.

LLOC: Menjador del centre
DATA: dimarts 25 de setembre de 2012
HORA: 9 del vespre (i procurarem no allargar més enllà de les 11)

Molt cordialment,