pre-inscripcio judo 2010-2011

Desprès de vacances tornem a obrir un grup de nens i nenes (que el curs vinent facin 2on, 3er, 4rt, 5è i 6è  de primària) per fer una extra-escolar de judo. Es tracta d’una doble sessió setmanal, DILLUNS I DIJOUS, de 17 a 18:30.

Les classes, d’Octubre a Maig, es faran a les instal·lacions de l’escola, a la sala de dansa. El preu del curs serà de 30 euros aproximadament per mes. Per raons d’espai, les places són limitades, així que des de ja mateix voldríem obrir un període de pre-matriculació per aquelles famílies interessades.

Si aquest és el cas, envieu a escoleta.judo@gmail.com un correu electrònic amb el nom del vostre fill o filla i el curs que farà al 2010-2001. La matriculació definitiva ja es formalitzarà al Setembre, però la vostra informació ens serà molt útil per veure la viabilitat de l’activitat, i en cas de problemes de places, qui s’hagi pre-inscrit tindrà preferència.

També podeu fer servir l’adreça de correu anterior per fer-nos arribar qualsevol consulta o suggeriment al respecte.

Secció d’Esports de l’AMPA