Benvingut / Benvinguda

Sigues benvingut o benvinguda al nou espai virtual de l’AMPA del CEIP Bellaterra.

Volem fer d’aquest, un entorn dinàmic, que ens permeti comunicar-nos de manera ràpida i fluida.

D’aquesta forma, les mares i els pares de l’Escoleta podrem estar més informat d’allò que passa a l’escola dels notres fills i filles.

Un pensament a “Benvingut / Benvinguda

1. Benvolguts,

primer de tot felicitar-vos pel nou disseny del web.
    En segon lloc us vull fer un comentari per a la millora,
    trobo a faltar en aquest web tota la informació que ens doneu via “notes” a les famílies, per exemple l’organització de l’horari d’estiu (canguratge….), els casals d’Estiu, les activitats extraescolars….

(Ara tenia dubtes de quin era l’horari d’estiu amb el canguratge i només he trobat el telèfon de l’empresa que ho organitza, si vull planificar que pot fer el meu fill l’any que ve com activitat extraescolar no trobo la informació que ens vau passar ahir amb una nota, que la tinc a casa.)

Crec que tota la informació que ens passeu a les famílies via notes s’hauria de poder consultar al web de l’escola. Esta molt bé saber que hi ha una nova administrativa, (cosa que ja ens vau comunicar via nota, però segur que els pares que es connecten al web de l’escola és per a consultar informacions que no s’en recorden, o veure si hi ha alguna modificació d’aquestes.

Per tant proposo que totes aquelles informacions que ens passeu per nota, es puguin consultar al web, ja sabeu que les notes es perden es deixen a casa ….. seria interessant que aquesta informació estigues accessible al web.

Cordialment,

Lorena Bogónez