Les TIC

En aquesta secció us inclourem tot de material que pot ser del vostre interès en com les TAC poden aportar a l’educació de les vostres filles i fills mitjançant les TIC.

Què són les TIC?

Les TIC és l’acrònim de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació. I si ens agafarem la definició que tenim de la Viquipèdia , diríem que son tot allò que engloba elements i tècniques utilitzades en el tractament i transmissió de la informació, principalment d’informàtica, internet i telecomunicacions.

Si en voleu més detalls, a la Viquipèdia en trobareu un munt més.

I les TAC?

És l’acrònim per les Tecnologies de l’Aprenentatge i del Coneixement.  No inventarem la sopa d’all, i anirem de dret a la Viquipèdia, on ens diuen que seria la manera de veure les TIC des de la perspectiva de l’escola. On les TIC son un mitjà per millorar els processos d’ensenyament, modificar l’avaluació i l’organització a les aules i a les escoles.

Les TAC a l’Escoleta es diuen BitBats

BitBatsLogo

La Comissió de les TIC de l’AMPA ha volgut centrar-se en uns projectes que en alguns casos han pogut arrancar i en d’altres encara han de veure la llum. Aquests quatre projectes que formen part del BitBats son:

• Projecte a Infantil: Imants, Kodable, …
  • Projecte de Primer Cicle: Scratch
  • Projecte de Segon Cicle: Robótica
  • Projecte de Tercer Cicle: Arduino, Impressió 3D

Per veure les publicacions al Blog més recents podeu anar: