Dificultats d’aprenentatge: nova comissió i primera reunió (27 juny!)

Com ja sabeu, l’AMPA de l’Escoleta funciona per comissions i aquest curs se n’ha constituït una de nova: la Comissió de Dificultats d’Aprenentatge.

Ens agradaria poder treballar plegats amb els pares i mares dels infants de l’Escoleta que tenen alguna dificultat d’aprenentatge. Per aquest motiu el proper dimarts dia 27 de juny a les 18h organitzarem una reunió (a la cafeteria de la Facultat de Ciències de l’Educació, molt a prop de la direcció de l’Escoleta) per explicar amb més profunditat els objectius de la comissió i el projectes que estem treballant i que ens agradaria engegar.

Aquesta comissió té per objectiu treballar per oferir els millors recursos a tots els nens amb dificultats d’aprenentatge de l’Escoleta (dificultats de lectoescriptura, dislèxia, TDA, TDAH, dificultats auditives, etc…) i, alhora, vol ser un instrument de suport als infants, les seves families i a la comunitat educativa.

Si voleu contactar amb els membres de la nova comissió, ho podeu fer a cdif_ampabellaterra@googlegroups.com

Per ara, us deixem uns vídeos sobre algunes temàtiques que tractarem:

MOLT IMPORTANT: aquesta nova comissió absorbeix l’antiga comissió de nens amb dificultats auditives i ens agradaria poder comptar també amb  la col·laboració dels pares i mares d’aquests infants.

Moltes gràcies i salutacions,

Comissió de Dificultats d’Aprenentatge