Canvi de Junta

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, a la darrera assemblea de l’AFI vam aprovar el canvi de membres de la Junta directiva. La Bego, la Neus, la Sheila i la Txell deixem el nucli dur de la Junta i donem la benvinguda a l’Aina, l’Ana, l’Estel, l’Isra i la Maria.

Volem desitjar-los molta força i energia per a aquesta nova etapa i no volem marxar sense agrair a totes les famílies de l’Escoleta el vostre suport i acompanyament en aquests darrers anys. En aquest temps hem intentat respondre a les vostres peticions, demandes i consultes amb la millor intenció i buscant el major benestar per als nostres fills i filles. Segur que han quedat temes pendents i hi seguirem treballant per continuar acompanyant l’Escola. Aprofitem aquest post de comiat per animar-vos a participar de les comissions de l’AFI.

Que tingueu un molt bon estiu! Ens veiem al setembre!

Bego, Neus, Sheila i Txell.