Activitats Extraescolars

Aquí trobareu tota la informació de les Activitats Extraescolars que gestiona l’AMPA de l’Escola Bellaterra del Curs 2017-2018 (inici 1 d’octubre de 2018 i finalització divendres 31 de maig de 2019)

Us presentem l’oferta d’activitats pel curs 2018/2019.

Learning S Cool continuarà fent l’ Anglès. A la tarda per P4 i P5 i al migdia de 1r a 6è ( al migdia els grups, dies i hores es faran segons la quantitat d’alumnes inscrits respectant els torns de menjador). Podeu trobar més informació aquí

ͯplorium farà Robòtica per primària i Petits Exploradors (pensament computacional) adreçat a P4 i P5. Aquí podeu trobar més informació.

MOTOR MUSIC RECORDS, escola de música moderna de Cerdanyola farà les activitats de guitarra i cant coral.

E 4uatre en col·laboració amb la comissió d’extraescolars de l’Ampa, farà la coordinació de totes les activitats i també realitzarà les activitats esportives i teatre. Podeu consultar més informació aquí.

Com a novetat, aquest any Educadors 4uatre  serà responsable de recollir els alumnes inscrits a les 16:30h i que berenin abans que comencin les activitats (Permanència). És per això que aquest any veureu un càrrec diferenciat de l’extraescolar (durada d’una hora i quart o hora i mitja) i de permanència (de 15 minuts o 30 minuts segons l’hora d’inici de l’extraescolar).

Contacte per les activitats : extraescolars4@gmail.com

INSCRIPCIONS

Cal que feu arribar aquesta inscripció general a Educadors 4uatre SL a través d’aquest correu electrònic extraescolars4@gmail.com  Un cop aquesta estigui feta, E4 us passarà l’enllaç per fer la inscripció concreta a cada extraescolar.

Apunteu bé el Calendari d’inscripció general:
         1r període: del 18 de juny fins el 10 de juliol
         2n període: del 3 al 21 de setembre