Activitats Extraescolars

Aquí trobareu tota la informació de les Activitats Extraescolars que gestiona l’AMPA de l’Escola Bellaterra del Curs 2017-2018 (inici 1 d’octubre de 2018 i finalització divendres 31 de maig de 2019)

Us presentem l’oferta d’activitats pel curs 2018/2019.

Learning S Cool continuarà fent l’ Anglès. A la tarda per P4 i P5 i al migdia de 1r a 6è ( al migdia els grups, dies i hores es faran segons la quantitat d’alumnes inscrits respectant els torns de menjador). Podeu trobar més informació aquí

ͯplorium farà Robòtica per primària i Petits Exploradors (pensament computacional) adreçat a P4 i P5. Aquí podeu trobar més informació.

MOTOR MUSIC RECORDS, escola de música moderna de Cerdanyola farà les activitats de guitarra i cant coral.

E 4uatre en col·laboració amb la comissió d’extraescolars de l’Ampa, farà la coordinació de totes les activitats i també realitzarà les activitats esportives i teatre. Podeu consultar més informació aquí.

Com a novetat, aquest any Educadors 4uatre  serà responsable de recollir els alumnes inscrits a les 16:30h i que berenin abans que comencin les activitats (Permanència). És per això que aquest any veureu un càrrec diferenciat de l’extraescolar (durada d’una hora i quart o hora i mitja) i de permanència (de 15 minuts o 30 minuts segons l’hora d’inici de l’extraescolar).

Contacte per les activitats : extraescolars4@gmail.com

INSCRIPCIONS

Cal que feu arribar aquesta inscripció general a Educadors 4uatre SL a través d’aquest correu electrònic extraescolars4@gmail.com  Un cop aquesta estigui feta, E4 us passarà l’enllaç per fer la inscripció concreta a cada extraescolar.

Apunteu bé el Calendari d’inscripció general:
         1r període: del 18 de juny fins el 10 de juliol
         2n període: del 3 al 21 de setembre

18 pensaments a “Activitats Extraescolars

1. Retroenllaç: cursets de natació |

2. Retroenllaç: Aquest any faré escacs o coral o anglès o piscina o judo. O tot ; – ) | AMPA CEIP Escoleta

3. Retroenllaç: Encara no has inscrit els teus fills a les activitats extraescolars de l’AMPA? | AMPA CEIP Escoleta

4. Retroenllaç: Reunió informativa de l’Eina Cooperativa sobre les seves activitats extraescolars i esportives. | AMPA CEIP Escoleta

5. Hola sòc Mª del Mar Baena la mare de la Laia 4B i Estel 1B
    Volia proposar-vos una nova activitat extraescolar per el curs vinent.
    Es tracta d’una activitat que mitjançant l’us de l’àbac i l’aritmètica mental ajuda al desenvolupamnt mental, la coordinació dels hemisferis cerebrals, memorització, etc.
    Les meves filles ho han fet aquest curs i els ha ajudat molt en les matemàtiques, per aquest motiu us ho proposo a tots per la gran millora que han tingut.
    Es podria fer al migdia. Aquest mètode s’esta aplicant a moltes escoles amb força exit.
    Us passo la web perque pogueu tenir més informació . Gràcies.
    http://www.alohaepain.com Coordinadora : Laura Pablo tel. 605.632.907

• Hola Mª del Mar,
      Hem passat la teva proposta a la Comissió d’Activitats Extraescolars.
      Moltíssimes gracies!

Junta de l’AMPA

• Hola,
      Sóc la mare de l’Unai de P5 que el proper curs passarà a Primària.
      Primer vull donar suport a l’iniciativa de l’àbac. Conec aquesta escola i en concret a un professor, que li donarà classes a l’Unai aquest estiu. Considero que és una molt bona idea per poder fer als migdies.
      Segon, comentar-vos que no he vist la proposta que van fer des d’Educadors4 (menjador) dels escacs. L’any passat no el van deixar apuntar perquè no anava a Primària i aquest curs no veig com apuntar-lo.

Salutacions

6. Bona tarda;
    Havia sentit que igual es faria alguna cosa de Robótica com a extraescolar el curs vienent? No ha cuallat finalment ?
    Gracies

• Hola Gemma, pel que sé, els de CTIC estan analitzant vàries opcions, i finalment podria quallar una de molt interessant i encertada. Molta gent hi estarà interessada, n’estic segur. Estiguem a l’espera, a veure com surt tot plegat.
      Aprofito per recomanar-te un post sobre robòtica que hem publicat entre els de CTIC i CCOM a la pàgina principal de l’AMPA.
      Una salutació
      Martí

7. Hola,
    Tampoc no he vist l’horari d’ escacs per primària als migdies i estem interessats en apuntar a l’AManda que farà 1º de primària aquest any.
    Salutacions,
    Alejandra

• Hola Vanessa,

Efectivament, Taller de Circ no forma part de l’oferta d’extraescolars enguany. No sé en quin correu varem comunicar tal cosa però ha estat un error amb tota seguretat.

Junta de l’AMPA

• Hola Vanessa,

Efectivament, no hi ha oferta de Taller de Circ aquest any a les extraescolars. No sabem en quin comunicat o correu que us varem fer arribar es comentava l’existència d’aquesta activitat però et confirmem que no forma part ja de les opcions disponibles.

Atentament,
      Comissió Comunicació de l’AMPA Escola Bellaterra

8. Buenas tardes:
    ¿queréis que os haga el contacto con EPONA? (equinoterapia). Ahora están en Veterinaria de la UAB y podrían ofrecer quizás alguna extraescolar con caballos.
    La equinoterapia tiene muchos beneficios y dado que están en el campus de la UAB podría ser muy interesante para incluirlo en la oferta. Ya me diréis. Pilar (madre de Micaela 6A)

• Hola Pilar,

Moltes gracies per la proposta. La passarem a la Comissió d’Extraescolars i Casals d’Estiu per tal d’avaluar si es possible o no.

Atentament,
      Comissió Comunicació de l’AMPA Escola Bellaterra