Activitats Extraescolars

Enguany, la COVID ens ha forçat a modificar l’oferta d’activitats extraescolars. Aquí trobareu tota la informació de les Activitats Extraescolars que gestiona l’AFI de l’Escola Bellaterra del Curs 2020-2021 (inici 1 d’octubre de 2020 i finalització i 31 de maig de 2021)

Aquí trobareu el protocol COVID d’extraescolars i el protocol del servei d’acollida i permanència.

Us deixem un tríptic resum amb tota la informació

Us presentem l’oferta d’activitats pel curs 2020/2021.

Learning S Cool continuarà fent l’ Anglès.

Motor Music Records, escola de música moderna de Cerdanyola farà les activitats de guitarra i cant coral.

Batuescola de Sant Cugat ens iniciarà en l’apassionat món de la batucada.

E4uatre en col·laboració amb la comissió d’extraescolars de l’AFI, farà la coordinació de totes les activitats i també realitzarà les activitats esportives i teatre.

Contacte per les activitats : extraescolars4@gmail.com

HORARIS

PREUS

Educadors 4uatre es farà càrrec dels infants des de les 16.30 fins a les 17.00 que comencen les activitats extraescolars. Aquesta permanència té un cost de 9€ per trimestre.

INSCRIPCIONS

1. Caldrà fer una inscripció general: he d’enviar a extraescolars4@gmail.com aquest full d’inscripció. Més endavant, un cop feta la inscripció, us passarem l’enllaç per fer la inscripció concreta a cada extraescolar.
  2. Calendari d’inscripció general fins al 25 de Setembre

12 pensaments a “Activitats Extraescolars

1. Retroenllaç: cursets de natació |

2. Retroenllaç: Aquest any faré escacs o coral o anglès o piscina o judo. O tot ; – ) | AMPA CEIP Escoleta

3. Retroenllaç: Encara no has inscrit els teus fills a les activitats extraescolars de l’AMPA? | AMPA CEIP Escoleta

4. Retroenllaç: Reunió informativa de l’Eina Cooperativa sobre les seves activitats extraescolars i esportives. | AMPA CEIP Escoleta

5. Hola Mª del Mar,
    Hem passat la teva proposta a la Comissió d’Activitats Extraescolars.
    Moltíssimes gracies!

Junta de l’AMPA

6. Hola,
    Sóc la mare de l’Unai de P5 que el proper curs passarà a Primària.
    Primer vull donar suport a l’iniciativa de l’àbac. Conec aquesta escola i en concret a un professor, que li donarà classes a l’Unai aquest estiu. Considero que és una molt bona idea per poder fer als migdies.
    Segon, comentar-vos que no he vist la proposta que van fer des d’Educadors4 (menjador) dels escacs. L’any passat no el van deixar apuntar perquè no anava a Primària i aquest curs no veig com apuntar-lo.

Salutacions

7. Hola Gemma, pel que sé, els de CTIC estan analitzant vàries opcions, i finalment podria quallar una de molt interessant i encertada. Molta gent hi estarà interessada, n’estic segur. Estiguem a l’espera, a veure com surt tot plegat.
    Aprofito per recomanar-te un post sobre robòtica que hem publicat entre els de CTIC i CCOM a la pàgina principal de l’AMPA.
    Una salutació
    Martí

8. Hola Vanessa,

Efectivament, Taller de Circ no forma part de l’oferta d’extraescolars enguany. No sé en quin correu varem comunicar tal cosa però ha estat un error amb tota seguretat.

Junta de l’AMPA

9. Hola Vanessa,

Efectivament, no hi ha oferta de Taller de Circ aquest any a les extraescolars. No sabem en quin comunicat o correu que us varem fer arribar es comentava l’existència d’aquesta activitat però et confirmem que no forma part ja de les opcions disponibles.

Atentament,
    Comissió Comunicació de l’AMPA Escola Bellaterra

10. Hola Pilar,

Moltes gracies per la proposta. La passarem a la Comissió d’Extraescolars i Casals d’Estiu per tal d’avaluar si es possible o no.

Atentament,
    Comissió Comunicació de l’AMPA Escola Bellaterra

Els comentaris estan tancats.