El curs 2024/2025 ja és aquí!

Benvinguts i benvingudes, famílies de l’Escoleta!

Ja tenim aquí el curs 2024/2025! Els casals d’estiu, els dies de platja, les sortides a la muntanya, els moments d’avorriment, els malabars per conciliar feina-família… deixen pas al nou curs escolar. Avui és dia de nervis, d’explicar-nos les vacances, de conèixer la nova mestra, de retrobar-nos amb els vells companys i de conèixer els nous!

Des de l’AFI de l’Escola Bellaterra volem desitjar-nos a totes (famílies, nens i nenes, mestres, cuineres, monitores, conserge, secretària, senyores de la neteja…) un molt bon curs i volem aprofitar per donar la benvinguda a les famílies d’I3. Peixos i Tortugues, sigueu molt benvinguts i benvingudes a la vostra escola! També rebem amb moltes ganes i entusiasme els nous i les noves mestres que acompanyaran els nostres infants aquest curs. Tenim ganes de conèixer-vos! I, per últim, volem desitjar moooolta sort a les famílies que inicien una nova etapa a la secundària, us trobarem a faltar!

Cada any acabem aquest correu reomanant a les famílies dels Peixos i les Tortugues aquest breu vídeo de la il.lustradora Marta Bellvehí que posa veu i imatge al text L’hora de l’adéu que en Carles Capdevila va escriure ara ja fa uns quants anys però que continua sent vigent. Molta força per aquests dies d’adaptació, tot passa i ben aviat els vostres fills i filles se sentiran segurs i feliços a l’escola.

Quan tinguem tots els correus actualitzats us escriurem amb informació sobre l’AFI i la data de la primera Assemblea que tindrà lloc al mes de setembre. Ah! ens podeu seguir a @ampabellaterra a twitter i a t.me/AFI_Bellaterra a Telegram 🙂

Bon inici de curs a tothom!

AFI de l’Escola Bellaterra