Som-hi! El curs 2020-2021 ha arribat!

Famílies!

Foto: Joan Turu

Fa just ara sis mesos que de forma sobtada els nostres fills i filles deixaven l’Escoleta per iniciar un confinament. Desconeixíem que seria tan llarg i que no ens permetria trobar-nos abans de les vacances d’estiu.

Però ja ha arribat el dia i aquí hi som, a la porta de l’Escoleta de nou. Hi tornem amb moltes ganes i emoció, enmig d’una nova normalitat que, malgrat totes les coses a què ens obliga a renunciar, volem que ens permeti gaudir de tot allò que tant han trobat a faltar els nostres infants: els seus companys i companyes, els jocs, els aprenentatges, l’acompanyament de les seves mestres, l’emoció davant els descobriments, les rutines i les festes…

Moltes coses seran diferents però no per això seran pitjors. La realitat pre-covid tampoc no era perfecta i havíem de donar resposta a molts neguits sense tenir totes les eines. I ho continuarem fent, oi? Ara l’escola ens necessita més que mai a tots plegats: infants, famílies i docents, fent de l’escola un espai d’aprenentatge i convivència segur. Continuarem reclamant a l’administració les millores que la nostra escola necessita però continuarem, també, posant el nostre granet de sorra en allò que estigui al nostre abast. Així que preparem la paciència i la capacitat d’adaptació, no serà fàcil però ho farem possible!

I no volem acabar sense donar una especial benvinguda a les famílies de Peixos i Tortugues. Començar l’escola en plena pandèmia no és l’escenari desitjat i haureu de fer l’adaptació, famílies i infants, en una situació excepcional. Tingueu present, però, que teniu a la resta de famílies de l’Escoleta per allò que necessiteu i que aviat molts dels vostres dubtes deixaran pas l’alegria de veure la felicitat del vostres infants a la nostra (ara també vostra) Escola.

Trobareu aquí el protocol de l’Escola, un resum del pla i el pla de Menjador. Si hi ha cap novetat al respecte, us les farem arribar!

Benvingudes i benvinguts al nou curs!