PCR a l’escola?

Els nens i nenes de l’Escoleta (i resta d’escoles de Catalunya) duran a casa aquesta setmana un paper perquè les famílies signem l’autorització per fer les PCR a l’escola quan Salut ho consideri oportú. Els dos supòsits per realitzar la PCR a l’escola són que s’hagi detectat un positiu en el grup-classe o que es consideri necessari fer cribratges en zones d’alta incidència de la COVID.

Compartim amb vosaltres una informació rellevant: en el cas dels infants, les PCR no es faran de forma invasiva (naso-faringe) sinó que s’ha optat per un frotis nasal o bucal, per tant, no dolorós. Més info aquí

Us deixem aquest documental de l‘info-k per si el voleu mirar amb els vostres fills i filles per explicar què és una PCR i com es fa.

Esperem que sigui del vostre interès,