No al tancament de l’Escola Fontetes!

La comunitat educativa de l’Escola Fontetes es mobilitza per a evitar el tancament de P3 per al curs vinent, fet que suposaria el tancament de l’escola a mig termini. La Generalitat ha posat sobre la taula aquesta proposta, que suposaria la reducció del pes de la xarxa educativa pública a la ciutat, que ja ha minvat en els últims anys.

Des de l’Escoleta volem donar suport a l’Escola Fontetes. Cal una resposta unitària des del sector públic a un nou atac per part de l’administració. La solució als problemes educatius de la ciutat no passen pel tancament d’una línia o escola sinó per adreçar els recursos necessaris per tal que tots els centres de la ciutat puguin donar resposta als reptes que encara el seu alumnat!

Avui dilluns hi ha convocat un Consell Escolar Extraordinari per tractar del tema:

I demà, dimarts hi ha Consell Escolar Municipal. Cal fer veure l’oposició de la comunitat educativa de l’escola pública de Cerdanyola a aquest tancament:

Podeu seguir les novetats al twitter de la PAC (Plataforma d’AMPES de Cerdanyola) i trobareu aquí més informació