Carnestoltes!

Escoletans i Escoletanes,

Comença el compte enrere, un cop passades les festes ara toca escalfar motors per la nostra missió invasora.

Aquí us deixem informació sobre la disfressa. La idea es fer una disfressa FÀCIL, RÀPIDA i SENSE COSTURES (molt important). Vaja, que serà tan fàcil de fer que no tindreu excusa per no animar.vos!

A més a més, l’AFI comprarà la roba perquè surti més barata, així que qui vulgui podrà comprar-la a l’escola a preu de majorista (aproximadament uns 4€ pels 70 cm que necessita un adult de 1,70cm d’alçada)

Us informarem del dia que podreu fer la recollida dels retalls i aquell mateix dia tindreu una plantilla per marcar i retallar la vostra disfressa en cas de que fos necessari.

Qui s’anima a participar? Grans i petits ho passarem genial! Necessitem conèixer quanta gent integrarà la invasió extraterrestre, així que us demanem que us apunteu aquí.

Les famílies que vulguin poden fer un OVNI per als nens i nenes. Us deixem aquí algunes idees:

Seguirem informant!