La batalla per la gestió dels menjadors escolars

Les xifres de la mida del negoci: Actualment a Catalunya hi ha 2.000 menjadors escolars que alimenten una mitjana de 400.000 alumnes per jornada, el que suposa un negoci d’uns 2,5 milions d’euros diaris. El 90% dels serveis de menjadors estan externalitzats i més del 50% està en mans de quatre empreses: Serunion, Aramark, Ausolan i Compass Group (Eurest).

Us deixem aquest article de Público, on es detalla els motius pels que les famílies estem en lluita pels nostres menjadors escolars, no només a l’Escoleta, sinó a tot el conjunt d’AMPEs, AFIs o AFEs que formem part de la xarxa de la FaPaC i que gestionem el nostre menjador escolar, perquè entenem que el temps del migdia és temps educatiu i no es pot deixar en mans d’alguna de les empreses abans esmentades.

La batalla per la gestió dels menjadors escolars – Publico.es