Agenda de la biblioescoleta!

Agafeu l’agenda perquè el proper dimarts 20 de novembre tenim la primera activitat de la biblioteca: contes de tardor amb la Crisspeta! Ara que ja ha arribat el fred, quin millor plan que gaudir de les possibilitats que ens dona aquesta estació de l’any a la biblioteca de l’Escola!

I perquè aneu reservant la data: dijous 13 de desembre tindrem una activitat de contaconte i taller molt especial. Us anirem informant!

Aprofitem per compartir amb vosaltres una iniciativa d’un grup de famílies de l’Escoleta que potser us pot interessar. Com ja sabeu, la biblioteca ja no obrirà habitualment en horari extraescolar, motiu pel qual algunes famílies s’han ofert per obrir-la algunes tardes. Des de la Comissió estem molt contentes amb aquesta iniciativa i ens agradaria animar-vos a participar. Si us interessa, només cal que ens envieu un correu electrònic a biblioescoleta@gmail.com i ho acabem de coordinar.

Moltes gràcies per fer possible la reobertura d’aquest espai!