Educar per a una cultura de pau des de casa: dimarts 15 de maig a l’Escoleta

Hola famílies!

Des de l’Escola de Famílies us presentem l’última xerrada del curs, dedicada a “Educar per una cultura de pau des de casa”. Tindrà lloc el proper dimarts 15 de maig a les 19h a la Biblioteca de l’Escoleta.

Aquesta sessió la conduiran la Marina Caireta i l’Andrés Barrientos. La Marina Caireta, mare de l’escoleta, és investigadora i formadora de l’Escola de Cultura de Pau de la UAB, formada en cultura de pau, llenguatges expressius i gestal. L’Andrés Barrientos és pare i mestre d’educació física, coach i formador en metodologia educativa PRPS (Programa de Responsabilitat Personal i Social).

La pau es construeix dia a dia a través de la manera com ens relacionem, com ens organitzem i, sobretot, com abordem els conflictes, tant entre persones com a nivell social. Esperem que aquesta xerrada sigui del vostre interès.

Podeu inscriure-us aquí! Us hi esperem!

Escola de Famílies de l’Escoleta