“Educar per a una cultura de pau des de casa” a l’Escoleta

Benvolgudes famílies,

El passat 15 de maig la Marina Caireta i l’Andrés Barrientos ens van oferir la xerrada sobre “Educar per a una cultura de pau des de casa”.

Durant aquesta sessió vam reflexionar sobre pau i violència, com gestionar els conflictes i les crisis mitjançant la comunicació no violenta (CNV) i de forma cooperativa, i com aplicar límits i disciplina intel·ligent. Tot això ens va permetre poder compartir experiències i inquietuds sobre com gestionem els conflictes des de casa i com podem ajudar i donar eines als nostres fills perquè puguin cooperar quan es trobin en situacions de conflicte.

Moltes gràcies a tots per la vostra participació. Vam sortir amb moltes ganes d’aplicar tot el que vam compartir i de continuar aprofundint sobre aquests temes. Per això valorarem la possibilitat d’organitzar una altra sessió de caire més pràctic amb exposició de situacions que ens trobem freqüentment i practicar l’aplicació de la CNV i la disciplina intel·ligent.

Pel vostre interès us deixem bibliografia de consulta al respecte:

Institut de Comunicació No Violenta: http://www.comunicacionnoviolenta.com/

Rosenberg, Marshall B. (2011). Comunicación No Violenta: un lenguaje de vida. Gran Aldea Editores.

Van Esteppen, Anne. (2010). Cuadernos de Ejercicio De Comunicación No Violenta. Terapiasverdes, S.L.

Des de la Comissió Escola de Famílies ens acomiadem per aquest curs i us esperem a les properes xerrades i tallers que tenim previst pel curs vinent!

Fins aviat,

Comissió Escola de Famílies