14 reflexions per potenciar la lectura entre els infants

Nancie Atwell va ser la guanyadora del Global Teacher Price l’any 2015, el que es considera el Nobel entre els mestres. Una de les impulsores del Center for Teaching & Learning, situat a Maine (Estats Units) on es poden trobar espais  amb butaques i coixins per tal que els nens es puguin estirar per llegir alguns de les desenes de milers de llibres per escollir que hi tenen.

En un article del Catorze.cat es recullen 14 reflexions sobre manera de treballar d’aquesta mestre, que ha aconseguit que els infants entre setè i vuitè (l’equivalent a 1r i 2n d’ESO) llegeixin una mitjana de 40 llibres l’any. El secret és gaudir de la lectura.

Recordeu que la Biblioteca de l’Escoleta ofereix un espai especial dedicat a la lectura infantil i que obre dilluns i dijous de 16:30 a 18h per vosaltres

Un pensament a “14 reflexions per potenciar la lectura entre els infants

1. M’ha agradat i em fa pensar molt. Moltes vagades no deixem la llibertat per escolir els llibres i amb això podem crear un rebutx a la lectura.