Busqueu un llibre per regalar aquest Nadal?

Hi ha moltíssims llibres. Llibres per petits, llibres per grans, llibres per a totes les edats, llibres amb lletra lligada, llibres amb lletra de pal, llibres de tapa dura, llibres digitals, llibres, llibres, llibres… Així que hem preparat aquest recull per si necessiteu ajuda per triar els regals d’aquestes festes!

• Llibres de la col·lecció “Contes amb ciència” (Ed. Comanegra). Acaben de sortir, de moment n’hi ha tres (perquè els petits comencin a saber sobre les lleis de Newton, el principi d’Arquímedes i el fenomen de la palanca)
  • Llibres de la col·lecció “Pequeña y Grande” (Editorial Alba) sobre dones rellevants en diversos àmbits (Frida Kahlo, Coco Chanel, Ada Lovelace, Amelia Earhart…)
  • El llibre de Clara Grima que fa literatura de les matemàtiques: Hasta el Infinito y Más Allá (Editorial Planeta Lector)
  • Si sou dels que comencen a viure amb passió la robòtica i la programació, aquest és el vostre llibre Yo también puedo programar  (Editorial Planeta)
  • Els tres llibres de Karina Schaapman sobre la Casa dels Ratolins són un èxit assegurat, per grans i petits (Editorial Blackie Books)
  • Wangari Maathai: La dona que va planter milions d’arbres, ens apropa a la vida d’aquesta activista i ecologista kenyana
  • Un viatge inesperat de Lluís Llort i Salvador Macip us agradarà i, si us enganxeu, teniu més títols de la col·lecció per seguir llegint.
  • La novel·la gràfica de El diario de Anne Frank és una molt bona opció per apropar-nos a aquest imprescindible de la literatura universal (Editorial DeBolsillo)
  • El gran llibre de les criatures fantàstiques de Catalunya (editorial Comanegra) ens mostra la riquesa de la imaginació i llegendes de Catalunya.
  • L’escombracarrers (Ed. Kalandraka) és una gran oportunitat per conèixer l’humor gràfic de Cesc (Francesc Vila i Rufas) que descriu la Barcelona del segle XX.
  • Marcel·lí (Ed. Blackie Books) és un llibre per gaudir d’una història sobre l’amistat i sobre l’acceptació d’aquelles característiques que ens fan a cadascú de nosaltres diferents i especials, molt recomanable, especialment enguany que com tractar els altres és el projecte transversal de l’Escoleta.

I no oblideu que l’Escoleta encara té a la venda els llibres solidaris sobre el Refugiats, que recullen els treballs que tots els nens i nenes de l’escola van realitzar el curs passat i que serviran per col·laborar amb ONGs que treballen amb aquestes persones. Només cal que els demaneu a Direcció.

Ah! I també podeu consultar el post sobre llibres que vam fer l’estiu passat!

Esperem que us agradin!