D’escalada a l’Escoleta!

Baixant la rampa, al costat de l’edifici d’educació infantil, des de fa uns mesos hi ha instal·lat un rocòdrom, que permet l’alumnat de l’Escoleta posar en pràctica les seves habilitats d’escalada.

Els Peixos i les Tortugues toquen amb curiositat i mica en mica s’animen a provar-ho. Els Trens i Llampecs ja ho tenen una mica més apamat i els Cromanyons i Cometes escalen sense por! I què hem de dir dels i les alumnes de primària? tots troben la forma de donar-li sentit a aquest nou espai.

La Comissió d’extraescolars de l’AMPA de l’Escoleta va aprofitar una subvenció esportiva de l’Ajuntament de Cerdanyola per a finançar part del cost de la instal·lació del rocòdrom i estem molt contents del resultat! Us deixem algunes fotos: