3-Oct Vaga General

Vaga General 3 Octubre

L’AMPA de l’Escoleta vol sumar-s’hi a la condemna de l’acció violenta per part dels cossos de seguretat de l’Estat contra la ciutadania que ha fet pública la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC). D’igual forma, recolzem l’aturada cívica convocada pel Claustre de mestres de l’escola per demà dia 3 d’octubre.

Des de l’AMPA de l’Escoleta manifestem que, al marge de les diferències ideològiques que ens enriqueixen com a comunitat educativa,  creiem i defensem l‘educació per a la pau i des de la pau de la vida quotidiana que fonamenta el projecte educatiu de la nostra escola.

La Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC) crida, com a membre de la Taula per la Demòcracia, a l’Aturada de País, demà dimarts dia 3 d’octubre, en repulsa de la violència exercida ahir pels cossos de seguretat de l’Estat. Podeu llegir aquí el comunicat complet.

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someoneShare on LinkedInPin on Pinterest