Possible marxa enrere de la proposta del canvi del model de gestió del servei de menjador

Foto: ACN

Tal com us havíem comentat en anteriors publicacions, sembla ser que el departament d’Ensenyament de la Generalitat s’ha compromès a re-formular el model de gestió del servei de menjador que plantejava a l’esborrany del projecte de decret de menjadors que havia causat tanta polèmica.

En aquest article es recullen unes declaracions de la Coordinadora d’AFA de Sant Cugat, Carme Roca, que va assistir en qualitat de membre de la FaPaC a una reunió amb la consellera de l’àrea, Clara Ponsatí.

Si voleu saber-ne més d’aquesta proposta que va fer el departament d’Ensenyament podeu visitar les següents publicacions:

Seguirem atentes a les modificacions o noves propostes per a aquest nou decret de menjador que ens pot afectar directament, en el model de gestió de menjador escolar que tenim a l’Escoleta.