Estrenem extraescolar: robòtica!

Per aquest curs 2017/18 els alumnes de l’Escoleta podran gaudir de noves activitats extraescolars de tarda que oferim des de l’AMPA i eXplorium.

S’ofereix una oferta diferenciada per als diferents cicles:

• Petits exploradors: infants de P4 i P5. Dijous de 16:30 a 18h
  • Botix: Robòtica educativa i videojocs pels infants de primària,
    • Pre-robòtica (1r i 2n). Divendres de 16:30 a 18h
    • Robòtica I (3r i 4t). Dijous de 16:30 a 18h
    • Robòtica II (5è i 6è). Divendres de 16:30 a 18h

A Petits exploradors realitzem activitats que afavoreixen el pensament computacional mitjançant la manipulació i la programació directa de robots infantils. També treballem competències transversals matemàtiques, com el raonament, l’argumentació i la lògica a través de jocs, recreacions i versions adaptades als nens i a l’objectiu principal de l’activitat.

A Bòtix ens centrem en les àrees de la tecnologia i la enginyeria, però sempre connectant amb les matemàtiques i les ciències experimentals. L’objectiu és treballar el pensament computacional a través de la robòtica, la programació de videojocs i els jocs de lògica i raonament.

Farem una reunió informativa el dilluns 18 de setembre a les 16:30 al laboratori del edifici de primària. Trobareu més informació a l‘apartat d’extraescolars de l’AMPA.

Fa bona pinta, oi?