La Generalitat contra la gestió dels menjadors escolars per part de les AMPAs

Des de l’any  passat, ja us informàvem de la voluntat del govern de la Generalitat de cedir la gestió de menjadors escolars a grans empreses i, per tant, reduir el pes de les associacions de pares i mares en la gestió d’aquest servei.

Fa pocs dies que hem sabut que el Govern ja ha ultimat el decret que regula els menjadors escolars i que, com prevèiem, deixa fora la gestió per part de les AMPAS, tal i com està organitzada a l’Escoleta.

La FaPaC ha demanat la dimissió del Director General d’Atenció a la Comunitat Educativa per haver amagat aquest decret a les famílies. Podeu llegir aquí la notícia completa sobre les demandes de la FaPac: gratuïtat del servei de menjador, consideració del temps de migdia com a temps educatiu, regulació de les ràtios de monitors de menjador i vetlladores i que les associacions de famílies sense ànim de lucre puguin continuar gestionant el menjador.

Us seguirem informant!