Extraescolars 2017/2018 a l’Escoleta: inscripcions obertes!

Famílies!

Ja tenim obertes les inscripcions de les activitats extraescolars que els vostres infants poden realitzar durant el proper curs escolar.

Podeu consultar l’oferta, horaris i procés d’inscripció a la secció d’extraescolars del web de l’AMPA.

Les inscripcions ja estan obertes, teniu temps fins al setembre. Reviseu atentament les dates límit per fer les inscripcions de cada disciplina: 15 de setembre (escola esportiva i Juga i aprèn), 22 de setembre (anglès) i 24 de setembre (Piscina). No feu tard!

Recollim aquí les dates de les reunions d’inici de curs:

ANGLÈS: 14 de setembre a les 16:30 (Laboratori de primària)

RESTA D’OFERTA DE TARDA (Juga i Aprèn i Escola Esportiva): 20 de setembre, a les 16.30 hores (Laboratori de primària)

PISCINA: 21 de setembre a les 16:30h (Laboratori de primària)

Us hi apunteu?

2 pensaments a “Extraescolars 2017/2018 a l’Escoleta: inscripcions obertes!

1. Hola,
    Sóc la mare de l’Unai de P5 que el proper curs passarà a Primària.
    Primer vull donar suport a l’iniciativa de l’àbac. Conec aquesta escola i en concret a un professor, que li donarà classes a l’Unai aquest estiu. Considero que és una molt bona idea per poder fer als migdies.
    Segon, comentar-vos que no he vist la proposta que van fer des d’Educadors4 (menjador) dels escacs. L’any passat no el van deixar apuntar perquè no anava a Primària i aquest curs no veig com apuntar-lo.

Salutacions