Divendres 16 de Juny, Festa Gran a l’Escoleta

Famílies, nens i nenes, semblava ahir que ens retrobàvem per començar un nou curs plegats. Això s´acaba. Hem fet deures, estudiat, ens hem divertit i hem après un munt de coses. Ara toca celebrar-ho com cal perquè certament, el viatge ha valgut la pena i es mereix una increïble festa…..

Divendres 16 de juny a les 17,30 h de la tarda us esperem a l´Escoleta per canviar de look a la sessió de maquillatge i tatoos, esdevenir cuiners per un dia al taller de cuina o refrescar-vos amb els aspersors de l´activitat “Explosió Aquàtica”. A més dels jocs d’aigua podreu fer bombolles de sabó o immortalitzar en el fotocall aquests moments inoblidables.

També gaudirem d´un espectacle de màgia a les 18,00 h. A les 18,45 h entrega de premis del concurs de pastissos (teniu tota la informació al final del post). 19,00 h Zumba al ritme de Txarango.

I per carregar les piles, un refrescant berenar: beguda pels nens (i pels pares/mares beguda d’adult a preu de cost), menjar i gelats.

L’organització recomana portar:

• Difusors ( o “flis flis” )
  • Xancles, ulleres d´aigua, banyador, tovallola i roba de recanvi.
  • Gots de plàstic per evitar residus – L´AMPA en tindrà a la venda de plàstic pels descuidats/des.

Per al concurs de pastissos recordeu que va adreçat a totes les famílies i mestres de l’escola i us animem a que hi participeu seguint les següents instruccions:

1. La data límit d’inscripció: dijous 15 de juny a les 15:30h dimecres 14 de juny a les 20:00h.
  2. Com us podeu inscriure? Enviant un email a ampa@escolabellaterra.cat amb el assumpte: “Concurs de Pastissos” i posant el nom i cognoms del pastisser/pastissera. Indiqueu si es un pastis apte per alèrgics: sense gluten, sense lactosa, sense ou.
  3. Demanem deixeu els pastissos el mateix divendres, a poder ser pel matí, al Laboratori de Primaria.
  4. Serà benvingut qualsevol tipus de pastis, això sí que no necessiti refrigeració.
  5. Cal indicar en un paper sota el pastís el nom del pastisser/pastissera i si es un pastís especial per alèrgics.
  6. S’entregaran premis al pastís:
    • Més bó
    • Més bó sense gluten
    • Més original
    • Més xocolatat
    • Més divertit
    • Més gran
    • Més artístic

Aniveu-vos a participar!

Us hi esperem!!

Mares i pares de Cuiners i Minerals.