Novetats a l’extraescolar de piscina pels curs 2017/2018

De cara el proper curs 2017-18, l’extraescolar de natació que es fa al SAF del campus de la UAB deixarà d’estar gestionada per l’AMPA de l’escoleta, a través de l’Associació SAEC. Serà el propi SAF qui oferirà l’activitat de natació (oberta a abonats i no abonats) en horari extraescolar com els cursos de natació gestionats fins ara per l’AMPA.

Les famílies de l’escola Bellaterra (tant abonats al SAF com no) tindrem preferència a l’hora de fer la inscripció per al curs de natació 2017-18. Per fer-ho és molt important que totes les famílies interessades (tant les noves com les que ja heu fet l’activitat aquest curs) doneu d’alta els vostre fills i filles a la secretaria virtual del SAF mitjançant aquest enllaç: http://gisaf1.uab.es/actividadesweb/. Heu d’escollir l’opció “si no teniu fitxa oberta al centre, doneu-vos d’alta al centre” (si sou abonats del SAF i ja teniu donats d’alta els vostres fills/es, no caldrà que feu aquest pas).

Un cop que us heu fet aquest pas, envieu un mail a l’AMPA (ampa.bellaterra@gmail.com) indicant el nom dels vostres fills o filles i les seves edats (això inclou també als abonats del SAF). Així es donarà la preinscripció per realitzada.

IMPORTANT! AQUESTS DOS PASSOS (preinscripció) S’HAN DE FER ABANS DEL 12 DE JUNY

Durant la setmana del 19 al 25 de juny, les famílies de l’Escoleta que hagin fet la preinscripció, podran fer la inscripció en el grup del curs de natació que desitgin a través de la secretaria virtual del SAF.

La informació de l’oferta de les escoles esportives del SAF, incloent-hi el curs de natació, estarà penjada a la web del SAF a finals de la setmana vinent. Allà podreu consultar horaris i preus.

Resum del que s’ha de fer per inscriure’s al curs de natació del SAF 2017/18:

1. Abans del 12 de juny:

• Donar d’alta els vostres fills i filles a la secretaria virtual del SAF abans del 12 juny,
  • Enviar mail a l’AMPA indicant nom, cognoms i edat dels fills i filles

2. Dels 19 al 25 de juny:

• Inscripció a la secretaria virtual del SAF