Jornada Intensiva: menjador, canguratge i extraescolars

A partir del dilluns 5 de juny a l’Escola es farà Jornada Intensiva (de 9 a 13h). El servei de menjador acabarà a les 15:30h, que és quan els autocars sortiran de l’escola.

Tots els/les alumnes d’Educació Infantil (P3, P4 i P5) dinaran a les 13h, els de 1r, 2n i 3r ho faran a les 13.15h, i els de 4t, 5è i 6è a partir de les 14.15h.

MOLT IMPORTANT! Ompliu, si us plau, aquest full i retorneu-lo als/les mestres abans del dimarts 23 de maig.

Servei de permanència (canguratge): de les 15:30h fins a les 18:00h, amb possibilitat de fer una, dues hores o dues hores i mitja, segons convingui (cal enviar aquest full a Educadors 4uatre)

Extraescolars: les extraescolars tindran lloc de 15:30 a 17h. Si no heu estat apuntats durant el curs, ho podeu fer només per a la jornada intensiva (una bona oportunitat per a provar de cara al curs proper). Podeu trobar aquí més informació.