Casals d’Estiu a l’Escoleta

Ja tenim aquí la informació dels casals d’estiu de l’Escoleta!

Des de l’AMPA i l’Eina cooperativa hem preparat les activitats d’estiu. Els casals comencen el 22 de juny i arriben al 28 de juliol. Enguany tenim una proposta adaptada a les diferents edats:

• Casal 22 i 23 de juny: un casal especial amb la temàtica de “Harry Potter-Escola de Màgia”
  • Casal d’Estiu (adreçat als infants de P3 a 1r  i adaptat de 2n a 6è)
  • Casal Esportiu Petits (adreçat a infants de P5 a 2n).
  • Casal Esportiu Grans (adreçat a infants de 3r a 6è)

Tant al Casal d’Estiu com a l’Esportiu estan programades diverses sortides fora de l’escola (piscina, entorns de l’escoleta, descoberta i esport a la natura). La sortida especial d’enguany és al TIBIDABO!!! També rebrem la visita de colles castelleres i geganteres!

Podeu trobar la informació general dels casals, horaris, preus i forma de pagament aquí.

El procés d’inscripció comença el 22 de maig i acaba el 9 de juny. Aquí teniu el full de preinscripció. Enguany podeu deixar la preinscripció a la bústia de l’AMPA (aviseu-nos també al mail ampa.bellaterra@gmail.com) o la podeu fer telemàticament directament al web d’Eina Cooperativa https://einacooperativa.coop/casals-estiu17

Apunteu les dates de les reunions:

• El proper 24 de maig (laboratori edifici primària) a les 16:30h farem una reunió per presentar les activitats.
  • El 13 de juny (laboratori edifici primària) a les 16:30h amb el tancament d’inscripcions presentarem l’equip.

Us hi animeu?

Comissió d’Extraescolars i Casals d’Estiu