20 MAIG: jornada de bricolatge (cancel·lada) i 2n mercat d’intercanvi a l’Escoleta

Dissabte 20 de maig a l’Escoleta tindrem dues activitats! D’una banda, la Jornada de Bricolatge (CANCEL·LADA) i, de l’altra, el 2n Mercat d’Intercanvi i Venda de segona mà (VIGENT)

La jornada de bricolatge estarà dedicada a la instal·lació de tamborets i jocs de pati, fets amb seccions de troncs d’arbres, al pati bosc. També aprofitarem per pintar alguns espais exteriors que ho necessiten. Així que, requerim de pares, mares, avis, tiets… amb moltes ganes de treballar.

Recomanem portar calçat i guants de treball. Com a eines, qui en disposi, que porti cintes mètriques i sobretot pales de cavar la terra. També necessitarem rodets i cubells per pintar!

Què? us animeu a fer del Pati Bosc un espai útil i interessant per als nostres fills i filles? Us demanem que us inscriviu aquí el més aviat possible per poder organitzar els grups de treball.

A la pista bàsquet, de 10:30 a 13:30, tindrà lloc el 2on Mercat d’Intercanvi i venda de tot allo que no vulgueu juguets,llibres,roba,etc. Ja podeu anar pensant a què li voleu donar una segona vida i us podeu inscriure aquí.

I quan acabem de treballar, intercanviar i/o vendre… podem fer un dinar plegats!