Exposició Somriures de Senegal

No fa gaire que us vam compartir un petit recull de fotografies de l’entrega de material esportiu per a nens i nenes del Senegal que el Nil Calvo Alsina, de la classe els Núvols (5è), juntament amb els seus germans Noa i Pol (ex-alumnes de l’Escoleta i actualment alumnes de l’Institut Pere Calders) i els seus pares van posar en marxa el passat Nadal. Diferents clubs del futbol hi van col·laborar i  a la nostra escola es van recollir donatius per a la compra de pilotes. Doncs ara han fet una exposició.

El proper dissabte 18 de març a partir de les 13:30 s’inaugurarà aquesta exposició de fotografies al bar/restaurant “Malapell” de Sabadell, on es farà un vermutet i els visitants podran tastar alguna de les cerveses artesanes que caracteritzen aquest local de Sabadell.

L’exposició durarà un mes, així que si us perdeu la inauguració, sempre us podeu passar durant els propers trenta dies.

Motiu: Exposició Somriures de Senegal
On: Malapell, carrer de Garcilaso, 9 – Sabadell – https://goo.gl/maps/UB3TDu4jRyM2
Quan: dissabte, 18 de març a les 13:30